Agile la puterea Ro Descarcă rezultatele studiului de anul trecut >>> Agile la puterea Ro, ediția a 2-a Bun venitAceasta este a 3-a ediție a studiului 'Agile la puterea Ro'.Veți contribui la conturarea unei imagini clare asupra conceptelor și practicilor agile în companiile românești.Vă mulțumim pentru timpul acordat și participare.Timp: ~15 minuteConținut: 22 întrebăriPrimiți o copie a raportuluiInformațiile pe care le veți introduce vor fi folosite pentru a vă transmite raportul final al studiului.Datele furnizate vor fi private, iar studiul va fi procesat in mod anonim.Deîndata ce raportul final va fi elaborat, informațiile vor fi șterse, într-un termen estimat de 3 luni.Adresa dvs. de email de business:* Adresa dvs. de email de business:*Prenume* Prenume*Nume:* Nume:*Rolul dvs. în organizație:* Rolul dvs. în organizație:*Compania dvs:* Compania dvs:*De unde ați aflat despre acest studiu? De unde ați aflat despre acest studiu?ChooseLinkedInDirect, de la un reprezentant AscendisDin altă parteDespre dvs. - 5 întrebăriAjutați-ne cu câteva informații care ne vor permite să calibrăm datele.1. Cum ați descrie cel mai bine rolul pe care îl aveți în prezent?* 1. Cum ați descrie cel mai bine rolul pe care îl aveți în prezent?*ExecuțieManagement de proiecteManagement de produsManagement de echipăDirector sau o poziție superioarăExtern/Contractor2. Activați în prezent într-un un rol agile?* 2. Activați în prezent într-un un rol agile?*NuMembru al unei echipe AgileScrum Master sau echivalentProduct Owner sau echivalentAgile CoachLider al unei/unor echipe Agile3. Care este dimensiunea organizației în care activați?* 3. Care este dimensiunea organizației în care activați?*Sub 100 angajați101 - 200 angajați201 - 500 angajați501 - 1000 angajați1001+ angajați4. Care este industria în care activați? (alegeți cea mai apropiată descriere)* 4. Care este industria în care activați? (alegeți cea mai apropiată descriere)*AgriculturăAutomotiveConstrucții și infrastructurăEnergie, petrol și gazMediuServicii financiareFMCGAlimentație și băuturiSănătate și pharmaOspitalitateProducțieServicii profesionaleSector publicImobiliareComerț cu amănuntulTehnologieTelecomunicațiiOther:5. Unde activați din punct de vedere profesional:* 5. Unde activați din punct de vedere profesional:*BrașovBucureștiClujCraiovaIașiPiteștiSibiuTimișoaraÎn străinătateOther:Experiența Agile - 2 întrebăriÎmpărtășiți-ne câteva detalii despre expertiza și experiența agile din organizația dvs.1. Ce practici și instrumente agile sunt prezente în organizația dvs.? (procentele se referă la nr. aprox. de echipe din numărul lor total)* 1. Ce practici și instrumente agile sunt prezente în organizația dvs.? (procentele se referă la nr. aprox. de echipe din numărul lor total)*Nu este o practică utilizatăMai puțin de 25%26-50%Mai mult de 50%Practică generalizatăTask board pentru proiecteIterații scurtePlanificare iterativăStandup zilnicRecepții iterative (reviews)Retrospective regulateBacklog priotitizatEchipe multidisciplinareOwner-i de produs/proiectBoard pentru produsPractici KanbanPlanificare de roadmap AgileObeyaMetode de scalare Agile (oricare)2. De cât timp sunt utilizate practicile agile în organizația dvs?* 2. De cât timp sunt utilizate practicile agile în organizația dvs?*NiciodatăMai puțin de 1 an1-3 aniMai mult de 3 aniNu știuPractici Agile - 12 întrebăriCe ne puteți spune despre modul de implementare al agilității în organizația dvs.1. Se spune că organizațiile performante fac ce este necesar, cum este necesar și când este necesar. Care credeți că sunt cele mai evidente neajunsuri în organizația dvs?* 1. Se spune că organizațiile performante fac ce este necesar, cum este necesar și când este necesar. Care credeți că sunt cele mai evidente neajunsuri în organizația dvs?*Să facem ce este necesar (livrare de produse / servicii cu valoare pentru clienți)Să facem cum este necesar (livrare la calitatea dorită de client)Să facem când este necesar (livrare rapidă)2. Care este strategia competițională a organizației dvs? (alegeți cel mai apropiat răspuns)* 2. Care este strategia competițională a organizației dvs? (alegeți cel mai apropiat răspuns)*Supremația produsului (avem cele mai bune produse / servicii de pe piață)Excelența operațională (furnizăm clienților cea mai bună experiență)Apropierea de client (personalizăm produsele și serviciile conform nevoilor clienților)Nu știu / Nu sunt sigur3. Cum sunt planificate și executate proiectele în organizația dvs?* 3. Cum sunt planificate și executate proiectele în organizația dvs?*Avem un portofoliu anual de proiecte. Schimbările și deviațiile de la plan au un efect negativ.Avem un portofoliu anual de proiecte. Prevedem rezerve de timp și bani că să facem față schimbărilor și deviațiilor.Pornim cu o listă de intenții, pe care o ajustăm cel puțin trimestrial. Schimbările și deviațiile sunt prevăzute și absorbite în aceste cicluri.Planificăm, executăm și ajustăm proiectele cel puțin trimsetrial. Schimbările și deviațiile sunt absorbite în aceste cicluri.Nu știu4. În câte inițiative / proiecte este implicat, în medie, un angajat la un moment dat? 4. În câte inițiative / proiecte este implicat, în medie, un angajat la un moment dat?12-33-55+Prea multe să le pot număraNu știu5. În general, în organizația dvs... (alegeți cea mai potrivită opțiune)* 5. În general, în organizația dvs... (alegeți cea mai potrivită opțiune)*Managerii împart activitățile, organizează procesul de muncă și monitorizează performanțele echipei. Echipele execută activitățile.Managerii stabilesc rezultatele așteptate. Echipele își organizează procesul de muncă și își monitorizează propria performanță.Managerii furnizează direcțiile strategice. Echipele decid asupra structurii echipelor, a procesului de muncă și monitorizează performanța.Echipele sunt implicate în toate deciziile, inclusiv cele strategice.6. Expunerea angajaților din organizație la strategia de business se întâmplă... 6. Expunerea angajaților din organizație la strategia de business se întâmplă...NiciodatăAd-hoc, când decide managementulLa demararea inițiativelor / proiectelorRegulat, de 1-2 ori pe anCel puțin trimestrial7. Cât de des echipele folosesc retrospective pentru a îmbunătăți activitățile, procesele, interacțiunile și rezultatele?* 7. Cât de des echipele folosesc retrospective pentru a îmbunătăți activitățile, procesele, interacțiunile și rezultatele?*Nu este o practicăAtunci când solicită managementulÎn funcție de dorința echipeiSesiuni de concluzii la finele proiectelorCel puțin trimestrialCel puțin lunar8. Experimentele și optimizările fac parte din discuțiile de prioritizare alături de cerințele de business?* 8. Experimentele și optimizările fac parte din discuțiile de prioritizare alături de cerințele de business?*NiciodatăRareoriUneoriAdeseaÎntotdeauna9. Din câte surse (ex. backlog-uri de proiect) provin activitățile dvs. zilnice?* 9. Din câte surse (ex. backlog-uri de proiect) provin activitățile dvs. zilnice?*UnaMai multe surse organizateMulte surse ad-hoc (email-uri, apeluri telefonice, mesaje, conversații etc)10. În organizația dvs. cei mai mulți angajați lucrează în...* 10. În organizația dvs. cei mai mulți angajați lucrează în...*Echipe organizate pe discipline / competențe (ex. financiar, vânzări, marketing etc)Echipe multidisciplinare temporare (ex. echipe de proiect)Echipe multidisciplinare permanente (ex. echipe de produs)Echipe sau grupuri ad-hoc / flexibile11. Cât de des sunt munca și rezultatele impactate negativ de dependențe externe echipei?* 11. Cât de des sunt munca și rezultatele impactate negativ de dependențe externe echipei?*NiciodatăRareoriUneoriAdeseaÎn fiecare zi12. În organizația dvs... (alegeți cel mai potrivit răspuns pentru fiecare afirmație)* 12. În organizația dvs... (alegeți cel mai potrivit răspuns pentru fiecare afirmație)*NiciodatăRareoriUneoriAdeseaÎntotdeaunaEchipele decid "cum" se desfășoară activitățile.Clienții (interni sau externi) furnizează frecvent feedback asupra livrabilelor pe care le-au solicitat.Acceptați că estimările sunt inexacte, deși vă sunt de mare ajutor.Preferați să corectați livrabilele decât să amânați termenele de livrare sau să adăugați mai multe resurse.Evitați să consumați prea mult efort pentru a "îngheța" cerințele și a gestiona capacitatea de livrare.Există o preocupare permanentă de a măsura și rezolva pierderile (orice nu aduce valoare clientului).Există transparență de sus în jos și de jos în sus.Adaptarea la schimbare este facilă.Când planificăm, aliniem obiectivele cu capacitatea disponibilă.Următorii 2 ani - 3 întrebăriSpre final, în ce direcție considerați ca ne îndreptăm.1. Care credeți că va fi procentul de muncă de la distanță în organizația dvs. în viitor?* 1. Care credeți că va fi procentul de muncă de la distanță în organizația dvs. în viitor?*Mai puțin de 10%10-50%Mai mult de 50%100%2. În opinia dvs. viitorul organizației dvs. depinde de...* 2. În opinia dvs. viitorul organizației dvs. depinde de...*O strategie de digitalizareCâteva practici și instrumente de agilitateO transformare agilă completăInovareAtragerea și păstrarea talentelorLeadership puternicDecizii bazate pe dateCreștere și dezvoltare sustenabilă, pe principii ecologice3. Care credeți că ar trebui să fie următorii pași ai organizației dvs. în privința agilității business-ului? 3. Care credeți că ar trebui să fie următorii pași ai organizației dvs. în privința agilității business-ului?Vă mulțumim!Ne vom ocupa de prelucrarea datelor. Raportul studiului vă va ajunge în inbox cât de curând.O zi frumoasa!Doriți să primiți o copie a raportului final?* Doriți să primiți o copie a raportului final?*DaNu